keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Pika info

Ekaks haluan kiittää teitä 33lukijasta :) !


 Leiripostausta ei ole tulossa, ellette te itse halua, koska turhaan mä alan 6päivästä teille kirjoittaa, jos ketään ei kiinnosta.


Oon alkanu liikuttamaan Montia, ja se onkin oikein kiva tapaus (ainakin nyt kun oon menny itse tämän koko viikon sillä), ei tartte kuin ohjat ottaa käteen niin poni kulkee kivassa muodossa, ja ei tarvitse enää kuin hakea hieman takajalkoja ja selkää mukaan :) Super poni ! Montilla mennään pääosin käyntiä, mutta raviakin ollaan menty nyt vähän.

en omista kuvaa



Ditellä oon menny kans pääosin koulua ja maastoillu, mut oon mä joskus rakentanu kavaletin ja menny sitä meiän molempien mielenvirkistykseksi, koska true tuuppari mä en oo.. :P


Winsekin teki eilen lähtönsä :( Lähti siis uuteen kotiin, lähelle Ypäjää. Sen mä tiedän, että hyvään kotiin poni pääs. Ikävä :'( ♥





Älkää kattoko mun ilmeitä, poni on tärkein c: ♥ !!

Muuten mun loma on mennyt hyvin, ja ensiviikko mulla meneekin estekurssilla :)


KOMMENTOIKAA HYVÄT LUKIJAT, HALUATTEKO TE SITÄ LEIRIPOSTAUSTA, KIITOS.


♥-Lillukka

5 kommenttia:

  1. HALUAMME LEIRIPOSTAUKSEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Kivalta vaikuttava blogi ja superihanat ponit:) Sait uuden lukijan, ja olisi kiva jos kävisit kurkkaamassa minunki blogia http://landeponi.blogspot.fi/?m=1 Jos ruo nyt toimii. Jos ei löytyy Ponipoweria nimellä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ponit kiittelee :) ! Ja kiitti liittymisestäsi :) Käyn kattomassa :)

      Poista
  3. LEIRIPOSTAUS!! LEIRIPOSTAUS!! LEIRIPOSTAUS!!

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.