perjantai 14. helmikuuta 2014

Huoneen esittely, estetunti, kuulumisia

Moikka, mä esittelen mun huoneen kolmella kuvalla, koska tällä hetkellä mun huone on todella sotkuinen, joten en ajatellut alkaa kuvaamaan nyt mun huonetta.

Mun kaikki ruusukkeet


Sori tärähtänyt kuva...

Mulla oli eilen estetunti, jonka menin Iineksellä. Verkassa Iines oli todella jäykkä ja kulki ihan väärinpäin. Kunnes alettiin hyppäämään, tultiin linjaa (keltanen ja vihreä), jossa Iines toimi hyvin, lukuunottamatta paria kiihdytystä ja pukkia. :D Sen jälkeen käännettiin mustalle okserille. Tämä tehtävä sujui ihan hyvin, Iines ei vain kääntynyt kauhean hyvin. Kunnes oltiin tultu se,jatkettiin liilalleportille, jonka yli mentiin ekalla, superponi! Tämän tehtävän jälkeen tultiin pelkästään punainenmuuri. Iines taisi mennä ohi siitä ekan kerran, sitten se hyppäsi ja seuraaavalla kierroksella Iines kielsi sille, ja muuri kaatui. :D Sen jälkeen Iines hyppäsi todella hyvin ja lennokkaasti (se hyppäs muutenki hyvin ja lennokkaasti). Iines oli super ihana ja se oli ihan innoissaan! :) Tunnista ei ole kuvia. Tein paintilla esteet, joten toivottavasti saatte jotain selkoa esteistä.



Keskiviikkona me saatiin HPV-rokotukset (kohdunkaulansyövän ehkäisy), ja nyt mä oon sen takia kipee. En mennyt tänään kouluun enkä tunnille, joten Aino ratsastaa Hilman. Hilma on ollut viimeiset 1½ viikkoa aika haluton liikkumaan ja pysähdellyt kesken kaiken. Nyt se on vähän rauhoittunut, mutta liikkuminen on jonkin verran halutonta...:( 

Toivon enemmän kommentteja, mitä voisin parantaa blogissa, kirjoitustyylissä yms! Mun mielestä on tylsää postailla, kun mulle tulee vaan n. 2 tietyltä ihmiseltä kommentteja, lukijat nyt kirjoittamaan! :)

Vanha kuva, mut aevan sama :D
♥-Lillukka

21 kommenttia:

  1. Himma poni :D ja meijä pitää ettii joku porukka mill voitais kuvaa joku lyhyt elokuva tallil.. Ens viikol on loma nii ehittäis viel paremmin!

    VastaaPoista
  2. Onks toi mänran sinivalkone niist estekisoist?

    VastaaPoista
  3. Enemmän jotain erikoispostauksia olisi todella kiva lukea.. Esim. Päivä tallilla, hilman ja sun kamat, tallin esittely, oman vaatekaapin sisältö, ratsastus historiaa, mielipide postauksia ymym. Tossa nyt muutamia esimerkkejä mistä olisi kiva lukea blogissasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ehdotuksista! Nyt kun on hiihtoloma, niin voisin yrittää toteuttaa jotain :)

      Poista
  4. Mun mielestä sun ei tavallaan kuuluis tehdä Hilman tavaroista varustepostausta,koska eihän se sun poni ole!! Mutta iha miten haluut,minun mielipide vain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikkei Hilma mun poni olekaan, niin mä tiedän silti missä sen tavarat ovat, niin miksen voisi tehdä? :) okei, jokaisella oma mielipide..:D

      Poista
    2. Ja puolet Hilman kamoist on Lillukan XD

      Poista
    3. Tässä huomaa kyllä että täällä ei saa sanoa omaa mielipidettään. Jos mun mielestä sun ei kuuluis tehdä sitä niin sitten joku sun kaveris tulee naurmaan mun mielipiteille,ihan niinkuin sinäkin.Aika hyvän kuvan kyllä antaa joo!!
      Jatka samaan malliin niin ehkä saat vähän vielä enemmänkin niitä kommentoijia yms.!!

      Poista
    4. Mähän sanoin tossa ekassa kommentissa, että jokaisella omat mielipiteet. Anni sanoi että "puolet hilman kamoista on mun" ja mä vastasin että "mm jep :Dd". Sekö on sun mielestä nauramista? Anteeksi jos olen pahoittanut mielesi, mutta sehän on aivan sama asia kirjoitanko Hilmasta edes tänne, kun se ei ole minun ponini, vai teenkö Hilman parista loimesta, satulasta, suitsista, huovista, harjoista ja pinteleistä postauksen.

      Poista
    5. Nauramaan ? :D mähän vaan kysyin, että miks ei ? :D et jos oisit vähän syventäny, et miks sun mielipide on tollanen. Tottakai jokasella on omat mielipiteet, eikä meillä oo mitään sun mielipidettä vastaan, ois vaan kiva tietää, että miks asia sun mielestä on näin :)

      Poista
  5. Mun mielest tosi kiva postaus! Sul on kiva ja siisti huone ja hui kuinka paljon ruusukkeita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) nyt se on vielä siistimpi, koska siivosin sen. :D ja niitä nyt on kertyny xd

      Poista
  6. Sun postauksia on tosi kiva lukea, mutta olis vielä kivempaa kun kirjoittaisit useammin! 8) Hilma ja sinä ootte tosi söpö pari :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! :) Kirjoittaisin, mutta oon vaan niin laiska :( Kiitos <3 !

      Poista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.