perjantai 21. helmikuuta 2014

Vanhoja kuvia blogista

 
En jaksanut muutakaan alkaa visertämään, niin ajattelin tehdä tälläisen postauksen mihin lisäilen vanhoja kuvia blogista.
 
 
 
Molly ja minä, ekat ja viimeiset yhteiset koulukisat
Minun ja Mollyn koulukisat eivät menneet nappiin, päästiinköhän me edes läpi koko rataa...? :D

Iitu ja mä
 Kesäisiä pomppuja Iitun kanssa, hahah, myötäys vähän parantunut...:D
 
 
Kronas ja mä
 Talvipäivän iloja :)
 
 
Winse
 Kerran vuokrasin Winsen, joten käytiin vähän kuvailemassa, ja tässä vissiin itse tuolla edessä yritän vetää ponia perässä, no, ainakin kuvaiksellinen se oli!
 
 
Iitu & Sindi
 Iitu ja Sindi, oltiin Kumpumäellä leirillä, ja Sindi ja Iitu olivat sopivasti kuvaiksellisia :)
 
 
Iitu ja Minä
 Hah, mä muistan vieläkin tän päivän, Iitu oli niin kiva ratsastaa ♥
 
 
Iituli
 Mä tykkään tästä kuvasta, vaikka mä könötänkin tuolla selässä...:D
 
 
Tessa
 Ihan itse olen kuvannut, ja aika hyvä kuvakin vielä! Tessa on kasvanut kyllä ihan hirmuisesti, menisi melkein aikuisesta lämppäristä (vaikkei se lämppäri olekaan).
 
 
Iitu
 Tämänkin päivän mä muistan hyvin, Iituli kulki kivasti. :)
 
 
y Kesäpäivänä käytiin vähän kuvailemassa, aww kun me ollaan söpöjä :) ♥
 
Aku
 Akukin on myyty, mutta ihan tutuille ja lähistölle.
 
 
 Olikohan tämän koiran nimi Rita? Ihan sama, ihana symppis se silti oli, kun käytiin Jatilan Tallilla kuvailemassa.
 
Wrooom
 Tää oli sen Sierran (?) varsa, se oli kylla ihana rallivauva!
 
 
Puuheppa ja mä
 Mun oma heppa, menee jopa mappi ö:tä ja maahan kaivetun puomin yli!
 
 
Rölli
 "I'm Batman"
 
Nanski ja minä
 Nanskin ja mun ensimmäiset ja viimeiset estekisat (70cm) ja sijoitettiinkin!
 
 
Winse ja minä
 Voi että mulla on tätä ponia ikävä! ♥ Nämä kisat eivät menneet mitenkään erityisen hyvin..
 
Ditte ja minä
 Mun ja Diten eka maastoilu! ♥
 
 
Röllin tassu


Winse ja minä
 ♥
 
 
Winse ja minä
 Päivää ennen tuntiratsastajien mestaruuksia
 
Winse

Iines ja minä

Ditte ja minä

Hertta ja minä
 Apua, kun mulla tulee näitä kaikkia heppoja ikävä tässä!
 
Hertta munapää♥

Iines, erittäin ihanasti muokattu kuva puhelimella kisoista :D
Paljon vanhoja kuvia, mitäs piditte? Kommenttia tulemaan!

♥-Lillukka

11 kommenttia:

  1. Voi ei lillukka, lumikki on sinden varsa :3 :DDD sierra on se laikukas tuntsari ruuna B) info 5/5

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi, liityin lukijaksi! :)

    http://tiiajamaistro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja kiva postaus :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva postaus :) tee vaiks joskus postaus kuvista joita et oo julkassu tai jotain muuta :D

    VastaaPoista
  5. Kiva et tykkäsit! :) Voishan sitä joskus, pistetään korvan taakse. :)

    VastaaPoista
  6. Ihan kiva blogi,mutta toivoisin _paljon_ aktiivisempaa postausta!!

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.