tiistai 9. heinäkuuta 2013

Otsikko dead + tämän päivän tunti päivitetty !



Aaarg ! Mä oon kokonaan unohtanut tän blogin päivittelyn tässä kesäloman aikana.


Leirikuvat on ladattuna koneelle, mut nyt ei ole aikaa kirjoitella teille siitä.


Eilen alkoi estekurssi, ja ensimmäisen kurrsitunnin menin Varkulla. oli sarjajumppis, jota tultiin jonkin aikaa. Ensimmäisenä oli puomi, sokeripala, puomi, pysty, pysty ja puomi. Korkeutta löytyi sokeripalalta 60cm, tokalta pystyltä 70cm ja vikalta pystyltä 80cm. Sitä oli kiva tulla. Sitten lopuksi tultiin vielä laineokseri, joka oli korkeudelta noin 75cm. Eka hyppy oli vähän huono. Tultiin vielä kerran, ja se meni paremmin. Videot ja kuvat ovat tuolta tunnilta meidän toisella koneella, jolle en nyt pääse. Laitan ne sit joskus XD Kuvat ovat tuossa alhaalla. Olin kans tosi pro, ja unohdin puhelimen tallin kahvioon. Se oli siellä sitten yön ja tänään aamulla lähdin hakemaan sen, ja menin satulahuoneen kautta, ja katsoin kenellä meen tänään, tiddidii, meen Miisalla. En oo koskaan aiemmin hypänny sillä, enkä muutenkaan ees ratsastanut. Mua vähän jännittää, koska sillä on tapana kieltää laineelle.. :D Nooh, saas nähdä. Mut kohta mä lähden Emmin kyydillä tallille, jossa mä ridaan Montin, ja sit mulla onkin taas kurssitunti.


true tuuppari ! Noeiii, hyyi



Vilmalla oli lyhyt putki, siksi noin kaukaa tuo kuva..
 
Tänään mulla oli sitten taas kurssitunti, jonka menin siis Miisalla. Tallille menin kello 15, Emmin kyydillä. Tallilla menin Montilla, ja se oli jäykkä. Tein ravilävistäjiä vähän ja muuten kävelin.
 
 
Sitten menin hoitamaan Miisan, laitoin vaan pintelit ja suojat ja harjasin. Sitten mentiin syömään Emmin kanssa, ja mulla oli joku atrian kinkkupitsa, limuu ja karkkia. Karkkia en syöny ollenkaan. Sitten menin pistämään Miisan kuntoon ja lähdettiin rakentamaan rataa. Laitettiin vaan muuri ja linja, muuten kaikki oli valmiina. Sitten selkään ja kävelemään.
 
 
Ravissa se oli jopa laiska, ja jäykkä. Miisa ei oikeestan koko tunnin aikana rentoutunut...:D Tehtiin voltteja ja pohkeenväistöjä.
 
Laukassa tehtiin voltteja ja laukattiin ympärikenttää.
 
Sitten alettiin hyppäämään!
Mua jännitti aika paljon, mutta kaikki hypyt osoittautuivat erittäin mukaviksi :) Vikana tehtävänä oli tulla laine ja muuri, ja laineen se hyppäsi vesihautana, eli hyppäs 6metriä eteenpäin. Hassu hyppy oli, kieltämättä :D Rakastuin Miisaan, ja meen sillä huomennakin luultavasti. Hypättiin korkeimmillaan n.75cm.
 
 
Sitten riisuin Miisan ja tulin Emmin kyydillä kotiin.
Adiooss ♥
♥-Lillukka
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.