maanantai 5. elokuuta 2013

Ostosten esittelyä !

Wohoo, ensimmäinen 'erikoispostaus' jossa esittelen teille Hööksin ostokset :) !



Tänään, 5.8, käytiin Hööksissä.


Harjapakki, 32e

Lisäsin siihen mun nimen ja tarran

sisältä, lisäsin myös pari tarraa sinnekin


liikutettava tollanen juttu :D

silikonilettareita, 2.50e

showshine, 15e


CRW Ratsastuskäsineet, 18.90e

shetl. riimu, 12e



kouluneliöhuopa, 30e?, ale 50%


loimi, 35e, ale 50%
Eipä mulla nyt muuta, toivottavasti tykkäsitte 'extrasta', ja kommentoikaa :) !
 
 
 
♥-Lillukka

8 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia, tykkään tästä blogista vaikka toi banneri ei ihan iske muhun (: i like!

    http://lotanhevoselamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Jos kerta sun blogis kertoo susta ja ditestä, millon teet kunnollisen postauksen, missä meet Ditellä ? On jotenkin ärsyttävää, kun aina hirvee selostus mitä teitte, muttei koskaan kuvia... Ja puhekielen voisit tarkistaa pois, ei mul muuta c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ditte on mun vuokraponi, enkä mee sillä joka päivä, vaan 3-5kertaa viikossa, ja mulla ei ole edes aina kuvaajaa mukana, mutta voinhan mä yrittää tänään saada :)

      Poista
  3. Oisit ollu siel lauantain >:( mut juu kivoi ostoksii (:

    VastaaPoista
  4. käykää tsekkaa tää blogi<3 en omista mutta hyvä on!

    http://elohopean-tuplanolla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihan kiva blogi sulla ja liityin lukijaksi :)

    + Söpö toi riimu ;3

    http://mainuriblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.