keskiviikko 7. elokuuta 2013

Perus päivitys !

Ensimmäinen kiitos Annille uudesta bannerista :) ! Kaikki nyt tilaamaan Annilta banneria :)


Eilen mä liikutin Diten ja sitten mulla oli estetunti jonka menin Iineksellä.


Hoidin Diten käytävällä, ja sitten lähdin alkukäynnit maastoon Kiaa vastaan.
Matkan aikana tuli pari muuttujaa, kun ratsastin yhden Veronikan talon ohi, ja pihalla oli koira. Ravasin siitä, ja Kia kävelikin jo vastassa,  kunnes pääsin Kian luokse, niin koirakin oli sitten seurannut meitä, meni sitten tovi ennenkuin koira saatiin kiinni. Onneksi Ditte ei pelännyt koiraa, vaikka koira tulikin todella lähelle. Lähdettiin takaisin tallille päin, ja minä jatkoin kentällä. Kentällä otin ravia ja laukkaa. Poni oli ihan kivan tuntuinen, vaikkei antanutkaan oikein periksi niskasta. Laukassa tein vaihtoja, jotka onnistuivat mielestäni hyvin :) ! Sitten loppu raveja, ja sen jälkeen mentiin ottamaan kuvia laitumulle. Hoidin ponin pois ja vein tarhaan.


Sen jälkeen olikin vuorossa estetunti, joka meni päin puuta.. Iines oli laiska, mikä ei oo ollu sen tapaista, eikä laukat noussu kauheen hyvinkään. Sain jopa katkaistua mun raipan xd... Ja housutki meni rikki, niin epäonnenpäivä oikeesti :/ ! Enempää en jaksa siitä kertoa, mä masennun XD


Mulla ei oo vieläkään kuvia niistä kisoista, iso kiitos siitä Kialle :D Eikä eilisestä ratsastuksesta.


Jos oon tänään reipas, niin teen videopostauksen ;)


:DD







se ei jaksanu leikkii enää mallia :D
♥-Lillukka


Kommentoikaa (:

10 kommenttia:

  1. Kiva postaus, mutta harmi kun ei ollut kuvia ratsastuksesta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja joo, Kia ei suostu koskaa antaa sen kameran muistitikkua, ja enhän mä sitten niitä kuviakaan saa :/ mut kiitos kommentista :)

      Poista
    2. Mä jatkanki tästä, et kiitos luottamuksesta, mut hyväl tuuril saan ne tnää, jos iskä ostaa uuden muistitikun nii voin siirtää ne sille eka ja itte lataa mun blogiin/fb :D mut nyt oon matkal helsinkii ja tuun illal vast kotii

      Poista
  2. Mitenne sun housut hajos?xD Jajaa noi koira kuvat :D Ja sun täytyy tehä videopostaus :D

    VastaaPoista
  3. Mut hei, tost jäi puuttumaa se, et mä pelkään ihan ketusti koirii ja et mitä mä sanoin siin tilantees... Hups xD nomut jos se kakka tulis??

    VastaaPoista
  4. Koska sul alkaa koulu vai onks se jo alkanu? :)
    Tää ei liity tähän postaukseen, mutta toivottavasti kuitenkin vastaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 12.8, eli nyt maanantaina :) ei se mitää, kaikki kysymykset otan vastaan :) !!

      Poista
  5. Ihana banneri! Ja muuteski kiva postaus:D

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.