lauantai 17. elokuuta 2013

Kisoissa !

Nyt ollaan tulossa kotia kohti UHUlta, jossa meillä meni tosi hyvin !


Kirjoitan vaarin koneella, joten ei ole kuvia !


 Menin HeC:n ja olin 11lähtiä. Oltiin paikan päällä vähän ennen kymmentä, ja menin selkään kymmenen jälkeen. Verkassa tein taivutuksia ja siirtymisiä, jotta olisi herkempi ja rehellinen avuille. Ditte kulki verkassa todella hyvin, ainakin mun mielestä. Odoteltiin aika kauan radalle pääsyä.


Rata meni mun mielestä todella hyvin, Ditte kulki tasaisesti muodossa ja käytti hyvin takajalkoja, mitä nyt pieniä sähläyksiä. Laukat nousi hyvin, ilman pään viskaisua, ja siirtymiset myös OK, mut niillä se jäi painamaan vähän kädelle. Oon tosi tyytyväinen rataan :) Odoteltiin tuloksia varmaan 10minuuttia, mutta kyllä ne sitten kuulutti ne, ja saatiin 66.944%, eli super poni :) ! Ei kuitenkaan sijoituttu, vaan oltiin ensimmäiset "ei sijoittuneet". Ei haittaa yhtään, koska rata oli hyvä ja mun elämäni parhaat prosentit. Sitten ponille pintelit jalkaa, satulapois, lettienpurkaus ja koppiin. Aluksi se pisti vähän vastaan (mikä ei todellakaan ole normaalia), mutta meni sitten hyvin sinne :)

Kello on nyt 12.15, ja ollaan kotona n. 12.35, ja sitten ponin lopullinen purkaus ja sitten takaisin UHUlle katsomaan vanhan tutun rataa :)

Huomenna takaisin hyppäämään 60cm, ja jos satutte olemaan paikan päällä, mun radan saa kuvata :) ! Ja Iitukin tulee huomenna sinne, joten nään sen piiitkästä aikaa ♥


Mutta nyt moikka !


♥-Lillukka

1 kommentti:

  1. Hyvä rata oli ja huomenna lataan vrm kaikki materiaalit tikulle ja siitä sitte naamakirjaa/mun blogiin

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.