maanantai 7. tammikuuta 2013

2# Kaverilla kyläilyä :)

Heiij taas kaikki rakkaat ihmiset :) ! Tänään mulla alkoi koulu.. mälsää.. Mut kaikista parhainta oli se, et näkee kavereita, ainaki osittain c': ♥ Koulu alko 08.50, mut olin koulul joskus 08.40.. Kävelin mun luokkalaisen Kiiankaa koululle :) ! Mun ois kuulemma pitäny olla koulus jo 8.00, mul ois pitäny olla saksaa... Mut ei missää lukenu siitä, joten ei merkintää ♥ Ois ollu eka myöhästyminen :oo


 Koulun jälkee tultii Sevillan kaa meille, lenkittää Tarmo ja Rölli. Käytiin vaan ihan pikkunen lenkki :):):)     Sen jälkee käveltii Sevillalle. Sevilla asuu aika lähellä tallia. Niitten talon eessä on pelto, oikastii siitä :D:D !! Ei upottanu paljoo, onneks :):). Sitte leikittii niitten hamstereiden kaa päällä 2h (niil on 3hamsterii), Sellun pikkuveljen hamseteri, Pabblo, puri mua D::DD Yritin ottaa sitä käteen, ni sit se puri mua XD :D !! Ei sattunu ;) Jaajaa sitte Sellun hamsterin nimi on Nalle-Puh ♥ Se oli ihana ♥ Ja sit sen pikku-siskon hamsterin nimi on Bruno :) Seki on ihana :) Pabblo ei juurikaan :D:D

 Tehtiin vielä pitzaa, johon tuli kinkkua, ananasta, juustoa ja paprikaa :) Hyvää oli, juustoo ois saanu olla hieman vähemmän.. Mut voivoi, syötävää oli :):)

 Loppuun vielä pari kuvaa ↓
toi pipo, sen takii oli pakko laittaa ♥
Heippa rakkaat lukijani, joita on 10, mutta 3seuraa tätä ;) ! Kiva kiva :D

Adios Amigos c: ! 
♥- Lillukka

7 kommenttia:

  1. ooksä tos kuvas? ei näytä sulta:D Kiva ku postaat vähä useemmin nykyää;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sit oon unohtanu minkä näkönen sä oot..o_O Ainaskaa sul ei oo sit enää otsatukkaaXD

      Poista
    2. Oon tossa kuvassa :D ja oon leikannu kampaajalla ne tollee (; ja joo, otan nyt tavotteeks, et ainaki 5postausta viikossa, taii enemmän :D ;)

      Poista
    3. Kivalt noi sun hiukset kyl näyttääää:D

      Poista
  2. Kiva♥♥minne meet muutes leirille?:) mennään Sagan kaa meiän tallin esteteholeirille:))♥

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.