lauantai 6. huhtikuuta 2013

Heijällleen

Moi taas jälleen pitkästä aikaa :) ! Ei, en ole kuollut, mutta postaustaukoa juu on..

 Ilmoitan nyt heti alkuun, että varautukaa siihen, että postaustauot on pitkiä!

Jos teidän mielestä tämmöiset postaukset on tyhmiä/tylsiä, ehdotelkaa minulle millaisia postauksia haluaisitte :) !

Kisat meni tosi hyvin :) ! Osallistujia oli 19, ja olin viides :) ! Saatiin ruusuke ♥ ! Ekat kisat Nanskilla ja ulkopuolisissa ! Super hyvin meni :)! Ja heppa pysy hyvin lapasissa. Onneksi :D

Tallille kun tultiin, mentiin katsomaan kaikkien radat Mialle sisään, kun Mikko (Mian mies) oli kuvannut kaikkien kumpumäkilaisten radat. Olin tosi tyytyväinen mun rataan. Aika siistiä katsottavaa se oli siinä videolla, mutten tiedä miltä se näytti katsomossa :D !


 Tiistaina oli hyppäri ja menin ylläriylläri Nanskilla. Aluksi Nanski oli tosi kamala, ei jarruttanut yhtään (2vp) eikä muutenkaan kuunnellut. Sitten kun alettiin hyppäämään, Nanski oli kuin eri hevonen ! Siitä tuli tosi ihana ♥ ! Oon tyytyväinen jälleen heppaan :).

Skippaan ke & to.

Perjantaina menin Sevillalle, ja sieltä tallille. Vaihdoin tallilla vaatteet ja menin hoitaa Winstonikoniponin (Winseä siis) :D. Winse oli meidän tunnilla, eli 19tunnilla, joten pistin sen vasta 18.30 kuntoon. Ja arvatkaapa kenellä menin. Winsellä taas. Aluks oli tosi ärsyttävä, mut loppuu kohden parani hyvin. Winse oli kiva :)


Tänään oltiin sitten Kronaksella ja Emilia piti tunnin mulle, ja me hypättiin kahta sarjaa. Korkeimmillaan ehkä 60cm ? Mut whatever, korkeudella ei oo kauheesti väliä, vaan tekniikalla ! Kronas oli tosi kiva ja ihana :) ♥ ! Äiti ja iskä oli sillä välin kaupassa. Sitten lähdettiin kotiin ja siitä lähtien oon ollut koneella (lukuunottamatta syömistä) :Dd ! Huomenna pitäis mennä Reetulle ratsastamaan Ainon kanssa. Reetu on siis yksi ihana shetlanninponi c:.

Schleichien kuvaaminen on kivaa :D





Te ette tiiäkkään kuinka paljon mä tälle nauran :D !

Tää on pelottava D:

Rölli ♥


Tarmo ♥



Uh ♥ Ja viel varjos ;)

Kiitos Nanski :) !


Heihei :) ! Nähdään taas :) ! 

♥-Lillukka

2 kommenttia:

  1. En ihan viel ala lukijaks, mut ehkä jossain vaihees. Jään seurailee, kivanolonen blogi! :)
    Kiva jos kurkkaisit omani www.munomatosisoma.blogspot.com ja vastakommentti olisi todella kivaa. Niin ja jos pidät, niin liity ihmeessä lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva juttu että tykkäät :)) Ja kurkkaan toki :) ja kommentoin :)

      Poista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.