sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Uusi banneri

Hei moi :) ! Mä oon reipas ja teen teille postauksen ! Kertokaas mielipiteenne uudesta bannerista :) Tein ihan vaan pizapilla pikasest, ja sen kyllä huomaa, mutta ihan tyytyväinen oon :)


Tänään aattelin vaan höpötellä teille :Dd Ainiin, kertokaa millasia postauksia haluatte (esim. ridavaatteiden esittely, ent. vuokrahepat, mielipidepostaukset, top 3 varusteet hevoselle että ratsastajalle yms.) Muistakaa mainostaa blogiani, kommentoida ja kaikkee sellaista :)
 Heräsin tänään 08.30, koska mulla oli juniorikerho 10. Lähdettiin sitten tallille 9.50. Ja menin satulahuoneeseen. Siitä mentiin sitten kahvioon ja aiheena oli ruokinnan perusteet, letitys ja irtojuoksutettiin Bogaa ja Tessaa. Ei siitä ruokinta jutusta mitään kummosta ollut. Haettiin tarhasta Boga ja Tessa ja taluteltiin hetki ja mentiin maneesiin. Päästettiin ne irti ja sitte Tessa meinasi tulla mun päälle, mutta kerkesin hyvin pois alta katsomoon :Dd ! Siellä ne hetken olivat ja riehuivat. Sitten otettiin ne kiinni ja Valentina ja Maija hakivat niille loimet, koska hikosivat hieman ja ulkona tuuli. Taluteltiin niitä hetki vielä maneesissa, ettei puuskuttaisi niin paljoa, vietiin ne sitten takaisin tarhaan. Haettiin Nanski ja Aku tarhasta. Aluksi Nanski ei antanut kiinni, mutta lopuksi antoi :Dd. Vietiin ne talliin, ja harjasin Nanskin vain nopeasti ja sitten Mia alkoi kertomaan miten tehdään sykeröt. En jaksa alkaa kertomaan teille nyt romaania siitä :D ! Sitten alettiin tekemään niitä. En onnistunut missään sykerössä, joten auttelin sitten jonkun verran muita, jos apua tarvittiin. Sitten ponikerho loppui ja tulin kotiin. Olin hetken yksin ja lehin sitten kaverin kanssa syömään Drenasiin.

 Kohta mä lähden taas Kronakselle :) !

Heihei !
 P.S tylsä postaus, ku en kerkee laittaa kuvia :/

6 kommenttia:

  1. Banneri on tosi kiva paitsi toi ihan oikeesreunas oleva kuva on vähä tumma:D Ja semmonen postaus ois kiva mis keroisit mitä ostaisit heppa- ja ei heppaelämässä jos olisit miljonääri;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. milloin laitat sen mun tekemän bannerin??:)

      Poista
    2. Kiitti :) Ja se kuva on tumma siksi, koska toi kuva on otettu maneesissa, kun olin Nanskilla Ehon Tallilla kisoissa :)
      Mulla ei oo sitä sun tekemää banneria, ja mä laitan nyt Vilman tekemän. Mutta voithan sä tehdä mulle bannereita, ja mä valitsen niistä parhaimman :) ?

      Poista
    3. Tein sulle bannerin, käy kurkkaa mun blogista;)

      Poista
  2. Millon laitat mun tekemän bannerin? :3

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.