lauantai 11. toukokuuta 2013

Se tunne kun rakastaa jotain niin paljon ♥

Winse ♥

Jeee, oon reipas :) :D

Perjantaina en siis mennyt kouluun Tarmon takia. Mulla oli sitten tunti kello 19. Menin tallille kello 15, kaverin siskon kyydillä. Siitä menin suoraan katsomaan ketä tunnilla on, ja oli Winse. Mentiin kuvailemaan Annin kanssa heppoja. Siitä Anni menikin laittamaan Vimenaa kuntoon (Annin hoitsu). Mä menin chillailemaan vaan jonnekkin.

Kuvasin Annin tuntia, joka oli kello 17, niiden ryhmä hyppäs. Anni meni Vimenalla, ja Vimena meni pari kertaa ohi, mutta jos nyt rehellisiä ollaan, niin se oli vähän niinkuin molempien moka. Muuten niiden tunti meni mukavasti.

Menin hoitelemaan Winseä joskus 18 aikaan. Hoidin sen hyvin, laitoin suojat ja lähdin syöttelemään sitä hetkeksi, että tottuu vihreeseen ruohoon. :). Laitoin puoli seitsemän Winselle kamat ja lähdin hoitajien koppiin vaihtamaan kenkiä. Vaihdoin kengät, otin mun lokerosta mun välipalapatukat ja menin kahvioon syömään ne. Sen jälkeen, kun olin ne mutustellut, menin hakemaan kypärän, hanskat ja raipan.

Kun Mia tuli jakamaan hepat, se antoi mulle estekurssin laskun. Vein sen äitille ja lähdin hakemaan Winseä. Menin maneesissa selkään ja aloin kävellä.


Sitten kun otettiin ohjat, ja aloitettiin ravissa. Aluksi Winse oli tosi tahmea ja jäykkä, niin takaa kuin edestä. Mutta sain tehtyä hyviä pysähdyksiä ! Puolessa välissä tuntia, Giltsi pukitti, ja Aino antoi raippaa vähän lisää, sen jälkeen tuli lisää pukkeja, onneksi Aino pysyi kyydissä, vaikka pukit olikin tosi isoja. Sen jälkeen Aino teki askeleenpidennyksen, oisitte jumalauta nähny millaset askeleet !!! Giltsi kasvo kymmenensenttiä ja sen jalat meni ku GP-tasosel hevosella :o Loppu tunnin Giltsi meni tosi hyvin ! Laukoissa Winse kuunteli paremmin kuin hyvin ♥. Oikeessa laukassa se vaan teki sellasen mukavan äkkipyrähdyksen. No, tiespähän tehneen, sai taas poni kyytiä :D Mutta seuraavalla kerralla se meni taas ihan normaalisti. Tehtiin loppuun vielä pysähdys ravista. Eka tuli huonosti, mutta toka tuli ihan sika hyvin, etujalat vierekkäin tasasesti sekä takajalat, Miaki vaa sano et 'Nyt taputa sitä ja ala kävellä ! Se tuli ihan sika hyvin siihen!'. Oon tosi tyytyväinen poniin ♥ Käytiin loppukäynnit kävelemässä tallipihassa. Winse oli ihan hiessä poni teki hommia :) Hoidin sen hyvin tunnin jälkeen ja lähdin kotiin. Kotona katottiin Suomi-Venäjä peliä. 3-2 ♥ ♥

Tänään mun oisi pitänyt mennä kisa-avustajaksi Kronakselle, mutta Kronas olikin tullut eilen kipeäksi, niin se ei menekkään.

Saga, tossa alhaalla on sulle kuvia siihen banneriin :) mut ei se ihan alin :)










♥-Lillukka, kuulemiin :) ;) :D

8 kommenttia:

  1. Kuvat c minä :D Ja Vimena oli kyl eile iha hassulla tuulella.. Otti poni ilon irti ku ei ollu tolppia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvat ©Anni :DD tai sit se oli normaalil, mut sillon sunnuntaina hassulla :DD

      Poista
  2. Seuratakissa ulkopuolisissa :D pitiks hävetä?? c:

    VastaaPoista
  3. Haluutko samantyyppisen bannerin kuin tuo minkä jo tein?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sellanen ois kiva, missä ois oikeella reunassa iso kuva, ja sitte siellä toisessa ruinassa kolmessa ympyrässä kolme kuvaa. Ja sit noi kolme tekstii siihen johki :)

      ymmärsitkö :DDDD

      Poista
    2. okei ja joo uskon ainakin ymmärtäneen:D

      Poista
    3. Oon tehny jo sen bannerin, löytyy osoitteesta http://hessuheppa.blogspot.fi/2013/05/lillukalle-toinen-banneri.html

      Poista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.