tiistai 7. toukokuuta 2013

Elossa ollaan :D

Joo, postauksia ei ole yhtään nyt ollut... Laiska kun olen.. Nooh, kerron vähän niitä asioita, jotka ovat ns. tärkeempiä.


Eka huonot uutiset. Äiti soitti mulle tossa torstaina, että Mia oli soittanut sille. No arvatkaapa vaan, Nanskilla on taas takajalassa se sama vanha vaiva. Enpä pääse sillä enään hyppäämään, enkä kisoihin. Taisi tuo Ehon Tallin reissu olla sillä mun ja Nanskin ensimmäinen ja viimeinen :(. No kuitenkin, mulle tuli tollanen pikainen hevosen vaihto. Joudun ratsastamaan Nasulla. Enään ei ole aikaa kuin 1viikko Kumpumäen Tilan harjoituskilpailuihin, ja TuntiRatsastajienMestaruuksiin 2viikkoa, joihin minun pitäisi mennä Nasulla ja Winsellä (toi ei oo huonojuttu :D). Kummissakin kisoissa meen 80cm Nasulla ja K.N Spesialia Winsellä.
Niin, ja meidän toisella koiralla, Tarmolla, on suolistossa sellanen juttu, et jos sitä ei ois viety eläinlääkäriin, se ois kuollu aika varmasti. Tarmolla oli maha tosi kipee, mut sitten se joutui leikkaukseen, niin sen suolistosta löytyi sellanen 2cm kertaa 2cm kokonen kiven näköinen juttu. Mut nyt se on saanu hoitoa, niin se alkaa helpottaa :)


Sitten 'parempiin' uutisiin. Olin sunnuntaina Winsen kaa kisoissa MänRassa. Se meni koppiin tosi hienosti :) ! Vaikkkei olekkaan matkustanut paljoa.. Kisapaikalla sitten annettiin sen syödä. Noin kello 13 nousin selkään ja lähdin kentälle. No ponin mielestä oli tosi kamalaa olla yksin sielä, ja se ruper hyppimään pystyyn. Hetken kun oli rauhoittunut lähdin pois ja menin kopin luo. Ooteltiin siinä Mia, ja kerrottiin mitä poni teki. Hetken kuluttua mentiin takaisin kentälle, ja aloitettiin äkkilähtöpukkiloikilla :D Hetken kun olin mennyt, Aino tuli selkään. Kun Winseä oltiin väsytetty, jouduin takaisin selkään. Meni paljon paremmin ! Maneesiin päästyäni, meni siellä hyvin. Radalle kun pääsin, oli todella laiska. Jouduin ihan oikeasti potkimaan sitä ! Yleensä radalle päästyä, mun jalat menee kramppiin, nyt ne oli jotain toista maata :D ! Potkin sitä joissain kohtiin kuin viimistä päivää. Nosti poni laukat ihan hyvin, muttei ylläpitänyt sitä. Ihan hyvin sitten loppuenlopuksi se meni. Pisteitä tuli 96 ja prosentteja 53.333% Pisteitä oli muuten 5.0, 6.5 ja laukoista 4.0, koska se ei ylläpitänyt sitä. Muuten ihan hyvä. Osallistujia oli 18, ja olin 12 :) Kuitenkin mun ja Winsen ekat kisat, ja ihan semi hyvin :D Sitten takaisin tallille ja kamojen purku :) Ja kotiin ♥




Maanantaina olin Vilman kaa ja käytiin ratsastamassa Rastalla ja Karkilla.


Tänään, eli tiistai, mulla on oma ratsastustunti, ja meen aika varmasti Nasulla. Toivottavasti se menis hyvin :) !
Tarmo ♥

Rölli ♥


Mut moikka :) !


-Lillukka

4 kommenttia:

  1. Kiva toi nanski juttu:/ no, kyl sä pikaisesti sopeudut siihen Nasuun;) Ja onneks teijän koira selvis:) ja hyvinhän noi kisat winsellä meni ottaen huomioon et ne on sen ekat..(?):D Näkyillään;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :/ joo, mulla oli tiistaina hyppäri, ja rakastuin Nasuun ♥ Se oli niin ihana, kun se oli niin kevyt edestä ja sit sen pystyy pistää hyppää läheltä tai kaukaa :) ! No nii, kai ne sit meni ihan hyvin.. :D Ja joo :) !!

      //Vastaan tähän mun toisella tilillä, koska en jaksa kirjautua tästä ulos ja vaihtaa :D tää tili on siis sen mun keppariblogin käyttäjä :D

      Poista
  2. Voi Nanttu ja tare <3 :( Nasu meni tosi upeesti ! :) ja ota toi ihmeen varmistus koodi juttu pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Nii meni ! no mistä sitä tietää ootteko te robotteja :D en jaksa

      Poista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.