keskiviikko 14. marraskuuta 2012

en keksi otsikkoo :'d

Heeii mä jaksoin tehä postauksen, olkaas tyytyväisiä (Y) !


Nyt mulla on käynnissä sellanen tavoite, että tän kuukauden aikana, mulle tulis 15lukijaa, toivoisin että mainostaisitte mun blogia, ne jotka on mainostanu eniten ja todistaa sen mulle, liityn sen blogiin ja mainostan sitä. Kiitos !

 Eilen mulla oli Iitulla tunti. Menin tallille joskus puol viideltä. Mia pyys mua vähä 'kouluttaa' tallin VANHINTA hevosta XD se oli kusettanu ratsastajaa, ei ollu nostanu laukkaa yms.. Se oli niin iihana! Se meni tosi helposti peräänantoo, ja sitte se oli oikeesti reipas, oon aina luullu et se on tosi laiska ja sellanen :( mut sisimmissää se on niin ihana ♥ ! Sitte laitoin Iitun valmiiks ja menin pihaa kävelee. Ponilla oli taas hurjasti energiia! Tunti ihan siltä, et se räjähtäis millon tahansa :D No tunnilla sitte aluks oli tosi vaikee ja jäykkä. Tehtii sellast et L:tä piti kääntää ja tulla suoraa, ja kääntää aina oikeelle. Sitte vaihettii suuntaa ja tehtii voltit aina oikeelle tai vasemmalle. Sitte Iitu alko jo rentoutuu jonki verran, alettii sitte laukkaamaan. Nostettii aina siit I:n kohalta (keskeltä) laukka ja laukattiin R:n. Iitu alko rentoutuu tosi paljo laukkojen aikana. Vaihettiin suuntaa ja tehtii sillee et tultii oik. suunnassa, siirretti L:ssä käyntiin, E:ssä pohk.väistöö, suoristus, oik. laukka, R voltti, raviin ja sillee. Iitu oli lopussa tosi pehmee ja rento, kulki hyvin peräänannossa :). Hoidin Iitun tunnin jälkee hyvin ja lähin kotiin :---).


 Tänään mä en menny tallille ku Iitulla on vapari, ja haluun ite viettää kavereitten kaa sitte aikaa kylillä tai jotai sellasta. Pyysin Ainoo laittaa Iitun ruuat ja näi. Kiia tuli meille koulun jälkee ja ekaks pelattii Arvaa Kuka-peliä. Mä voitin toisen erän ja toisen kiia. Sitte katottii vielä Twilight-Aamunkoi osa 1. Sen jälkee söin ja lähin Ellun ja Oskun kaa kylälle. Oli ihan kivaa :) ! Siinä sitte siitä päivästä.

 Muistathan vielä äänestää tuolta oikealta tuota postauskyselyä, voit äänestää siihen 24.12, eli jouluaattoon asti. Kiitos jos äänestät sitä :) Ja olis myös kiva, että mainostaisit tätä blogia tai edes vaivautuisit kommaamaan aina uusimpaan postaukseen...!



Jenni Kiiskin hyppäri ♥ n.65cm
 
Kiitos jos edes vaivauduit lukemaan, Adios, Lillukka ♥

4 kommenttia:

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.