tiistai 16. lokakuuta 2012

Ratsastelua, Jatila...

 

Kerron nyt lyhkäsesti mun vk-lopusta.


LAUANTAI

Heräsin aika aikasin, ku en jaksanu nukkuu.. Menin sitte siitä koneella dataa.. Mä olin sitte hetken Saanan kaa, ja leikittii niitten kanien kaa. Mulla oli 17.00-18.00 valmennus. Menin 16.00 tallille hoitaa Iitun. Laitoin sen kuntoo ja menin sitte maneesii verkkaa ennen valkun alkuu. Oli aluks vähä jäykkä, mut kyl se sit loppuu kohden parantu. Ruvettii sitte hyppäämään. Alkuu en jaksa selittää.. Ku mul on nyt aika kiire kertoo teille tää. Sitte tultii sellast S-kiemuraa. Piti koko ajan olla kääntämäs seuraavalle esteelle. Hypättii vaa jotai 60-70cm.. Siinä teille siitä päivästä. (:

SUNNUNTAI

Heräsin puol yheksän (08.30), ku lähettii Annin kaa Jatilaa kattoo kisoi. Katottii siin 70cm asti.. Sit ei enää jaksettu ja lähettii kuvaa heppoi c: Mun on pakko päästä sinne leirille !! ♥ !! ÄITI !!!! Mutta joo,, meni ihan hyvin ja tällee sitte se päivä.

Alhaalla kuvii ↓


 
Se on kunkku c: ♥

rölli ♥

rölli ♥

tarmo ♥

tarmo ♥

tikka :D

kaverikuva 2012 ♥
ylh. vas. minä, kiia, anni
alh. vas. janrik, osku




Twister ja Samppa ♥ jatila

Oota !! :D

minä D::

jatila

jatila

pikku ponit ♥

rakkauspakkaus ♥

uus kisatykki, mikä menii maahankaivetun puomin ja mappi öötä :D ♥




1 kommentti:

  1. Jatila on kiva talli (---: tunnistin tost pikkuponi kuvast monii tuttuja poneja <3

    VastaaPoista

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.