tiistai 9. lokakuuta 2012

Kaikkee jännää ja tylsää (;;

'Voisiks mä olla se sulle? Se tunne. Anna mun lla syypää syn hymyyn ! Mul on kaikki mitä sä tarttet, näytän hyvält sua varten. Anna mun olla syypää sun hymyyn ! Voisiks mä olla, olla, olla syypää sun hymyyn ♥ ?'
 Olin eilen kyläl Annin ja Oskun kaa (; Pyörittii vähä kaikkial ja tällee :D Oli kivaa ♥ Mia ratsasti iitul, joten ei tarvinnu mennä tallille.. Kouluski oli tänää ihan kivaa c--:

 Tänää ratsatustunti Iitul jä näi c:

Kiva jos luit :)
Innostuin vähä kuvien muokkaamisest yks päivä :D sori toi vika jäi vähä lagiseks ;(

Kaverikuva 2011 :D

Rest In Peace Vauhti ;(

Oikeesti niitä mörköjä voi esteiden takana olla...

Rakas ♥

Sori tää lagas :cc ja muutenki meni iha pielee, ja toi teksti on nii nolo D------':
Adios Amigo! ♥:lla Lillukka ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.