maanantai 8. joulukuuta 2014

Rosellan kootut


Päätin tehdä tälläisen "Rosellan kootut" postauksen, johon tulee Rosellasta niin sanotusti outoja kuvia. Pidemmittä puheitta aloitetaan.



Oliko sulla siis jotain mulle?

Vaahtosuu Rosella

Siellä oli joku ihan varmasti! -tai sitten se oli vaan sun harja joka kutitti sun korvia...

Nyt mä haluan sen namin ja väännyn ihan millaseen asentoon kunhan saan sen namin!!

hiiop...
...ja ympäri!


Oot ihan tyhmä kun yrität pussailla mua! Puren sua nenästä sitte.

Taino, oli täs sittenki ihan kiva olla..


Molemmat niin fiksunnäköisiä...:D

Joo mä tiiän et mä olin hyvä, ja toi ruusukekin on varmaan tosi hyvää!


Tuukki lähemmäs...

No se tuli lähemmäs... Nyt mä mökötän.

Ai mä kuulin et joku rapisi, anna tänne!


No just joo! Ei sul ollukkaa mitään...

Nomut jos sul sittenki olis jotain, jooko!
Niin siis kuten huomaatte, poni on aika paljon namin perään. :D Joka tapauksessa, poni on kumminkin aina se kaikista söpöin ja ihanin poni! ♥


Mitä piditte tälläisestä erikoispostauksesta? 
♥-Lillukka

4 kommenttia:

Kommentoikaa mitä mieltä olitte postauksesta ja mitä voisin blogissa parantaa :) ! Ettehän kommentoi mitään sellaista, mitä ette haluaisi sanottavan teille.